CRM

Share to Facebook Share to Twitter Share to Google Plus

Met alleen een softwarepakket spreken we nog niet over CRM

CRM, de marketing term voor "gewoon de klant altijd centraal stellen", leidt alleen tot meer verkoop, meer klantteveredenheid en groei van uw bedrijf, als het onderdeel wordt van het dagelijks handelen van iedereen in uw organisatie.

Bewustwording , "de klant betaalt uiteindelijk ons salaris" , dat is waar het om gaat.

  • Heldere doelstellingen
  • Duidelijke afspraken
  • Geen excuses

Bij de invoering van een bedrijfsbrede oplossing om uw klantgerichtheid , met behulp van CRM, te ankeren in uw organisatie, zijn heldere doelstellingen vooraf onmisbaar. Wij kunnen U hierbij adviseren en ondersteunen. Onze bijdrage bestaat uit meer dan het installeren en inrichten van een softwareoplossing.

Gezamelijk stellen we vooraf vast door wie welke inspanningen worden verricht. Dit voorkomt teleurstellingen en onverwachte kosten achteraf, zo weten U en wij waar we aan toe zijn.

Door heldere doelstellingen en duidelijke afspraken vooraf leidt de invoering van het "klantgericht" denken en handelen niet tot excuses maar tevreden klanten.